Post by cuoracichandpa on Mar 13, 2022 4:51:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragonoid - Block Breaker Brick Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragonoid - Block Breaker Brick Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ erfaring ▞▞▞
▞▞▞ Dragonoid - Block Breaker Brick Blast 2022 version ▞▞▞
Jeg har vært på nivå 151 hele dette året, og det står at en oppdatering kommer snart. Jeg er i ferd med å slette den snart fordi jeg ikke engang kan spille..
Rocket Punch! Älypelit ejq
kult spill
Morsomt, men repeterende og kjedelig hvis du må begynne på nytt.
jeg liker det
super søt...jeg har alltid likt denne typen spill og dette spillet har litt ekstra flare med dragene osv. Jeg anbefaler det
Dette spillet er supersøtt uten tvil. Men jeg ser allerede noe urettferdighet. Jeg er på nivå 16 og jeg kan ikke beseire sjefen. 100 treff med svært liten mengde baller? Helt urettferdig og umulig å slå.Pluss at kostnadene for det magiske tårnet og trollmannen er WAAAY for mye. Jeg bruker ikke ekte penger på edelstener. Så det vil ta evigheter å spare opp edelstener. Vennligst fiks denne urettferdigheten, så fortsetter jeg å spille dette bedårende spillet.
fantastisk spill
et morsomt vanedannende spill, men kan være vanskelig
0 stjerner for å fjerne anmeldelsen min. U^U. dette er... bare dårlig. alt jeg kan si er bncvxgjdgndjgcyifkfjhd. tdtxjhcgjcykcjt. dum and..
Det er søtt og morsomt
Dragonoid - Block Breaker Brick Blast Arkade lmsd
Vil ikke laste ned
søtt spill
Fantastisk spill
morsomt å spille. tar litt tid å bygge alt så mye av det samme om og om igjen.
flott lite spill likte det, men nå har jeg gått tom for nivåer. forhåpentligvis vil nye bli lagt til snart
Dette spillet fryser stadig. Jeg kan ikke engang spille 1 nivå. Ikke kast bort tiden din på å installere. Jeg har allerede kontaktet dem to ganger nå og ingen svar.
advarsel Dette spillet er svært vanedannende
Jeg koser meg veldig med denne! Beste funksjon: Ingen energisystem! Jeg hater det når et spill stopper deg fra å spille fordi du gikk tom for energi og må vente. Rask måte å få meg til å avinstallere. Jeg er veldig glad for at jeg kan spille dette så lenge jeg vil. Nivåene er utfordrende så langt, uten å være dumme (lv 35 så langt). Noen ganger flyter imidlertid annonselinjen nederst oppover skjermen - jeg tror ikke det er med vilje. Skulle gjerne sett at de forskjellige dragene har forskjellige styrker, og kanskje en eller annen funksjon for kjæledyrene. Jeg ville elsket om kanskje kjæledyrene ga buffs. (som å få en eller to av ballene dine til å ha en spesiell funksjon) Alt i alt er det gøy!
veldig vanedannende
jeg elsker dette vanedannende spillet
Underholdende og supersøt!
dreper tid før jobb
Dragonoid - Block Breaker Brick Blast არკადული lnv
Vil ikke installere på telefonen min
Jeg ville vanligvis ikke engang vurdert å spille et spill som dette, men etter 30 minutter ble jeg hekta. Jeg vil anbefale dette spillet til alle.
love it-grafikk er anstendig barnevennlig moro for alle aldre... Showtime
Jeg kom til nivå 111 og fikk en ny telefon. Jeg hadde spillet koblet til Facebook fordi det sa at det ville lagre spilldataene dine. Vel, det gjorde det ikke. Jeg har reinstallert spillet på den nye telefonen min 7 ganger koblet til og fra Facebook. det får meg fortsatt til å starte på nytt. 2 stjerner er fordi jeg likte spillet ... helt til det ville at jeg skulle starte på nytt *Oppdatert: Roger og Bekjan jobbet med abd, de klarte å løse problemet mitt og tok tak i mine tapte nivåer! Tusen takk!!
Dette spillet er det søteste spillet jeg har sett på lenge. Veldig beroligende
Dragonoid - Block Breaker Brick Blast Zręcznościowe ynk
Den slutter å fungere umiddelbart etter at du har begynt å spille iv prøvd to ganger nå.
les andre anmeldelser og andre har ventet på nye nivåer og fortsatt ingenting ble lei av å vente fortsatte å si en uke eller to fra hva jeg kan fortelle folk har ventet siden mai på nye nivåer og fortsatt ingenting var et kult spill, men ble lei etter å ha ventet siden juni for nye nivåer antar jeg at det bare er enda et spill å slette
det er søtt og morsomt, men jeg er bare på 11
Elsker det! Så søt, bedårende og morsom, morsom, morsom. Elsker drager 😍😍
Oppdatering: Jeg elsker fortsatt spillet, men selv med 25 flere nivåer sitter jeg igjen og venter på nye. Elsker spillet, men jeg trenger flere nivåer. Jeg kan ikke gjøre noe annet, så jeg venter med å spille igjen.
ikke egentlig interessert i denne typen spill. for mye som skjer for meg.
Elsker dette spillet!! s
Jeg har nettopp begynt å spille, men det ser ut til å være et morsomt spill, det er forskjellig fra andre spill jeg har prøvd i det siste, de virker alle like bare forskjellige karakterer, men fortsatt det samme spillet, det er forfriskende å spille noe med en annen vri.
NISE SÅ MYE
søt
Dragonoid - Block Breaker Brick Blast Arkadspel gqif
Jeg liker dette spillet
på nivå 126 og alt det står kommer snart. Jeg leste anmeldelser og noen andre sa at de var så langt de kunne gå (nevnte ikke hva lvl skjønt) på 7/1) og ble fortalt at det ville være flere nivåer om 2 uker. når kommer det flere nivåer???
artig spill
Beste spillet jeg har spilt på lenge, elsker grafikken og spillingen, jeg bruker mye tid på toget, der det hjalp meg å drepe tid. Beka cho delaew?
Moro
Fint