Post by cuoracichandpa on Mar 13, 2022 4:33:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 1LINE – One Line with One Touch ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 1LINE – One Line with One Touch IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ sleutels vergroten hack ▞▞▞
▞▞▞ 1LINE – One Line with One Touch 2022 version ▞▞▞
Het heel leuk😁maar er teveel reclames. Kan dat minder worden? 🤔
Voor elke 4 spelen is er een advertentie, en om ze te verwijderen heb je 205 php nodig? Dat is geen geweldige prijs
Deze game is erg leuk om te spelen en het kan je geest ver leiden lol love it😘😘😘😘😘😘😚😚😚😀😀😀😀
1LINE – 한 번 터치로 한 줄 만들기 - 점 잇기 보드 joi
leuk
het spel is goed en interessant, maar het vervelende is de MUZIEK IN ADS. Zelfs als je de muziek uitschakelt in de instellingen, wordt de muziek afgespeeld in de advertenties en is er GEEN optie om deze muziek uit te zetten. Ik heb een e-mail gestuurd naar de ontwikkelaars, maar heb geen antwoord ontvangen, vandaar dat ik de app vandaag heb verwijderd.
Veel te veel advertenties. Als je erover denkt om deze game te kopen, PLS! DOE HET NIET. Ik smeek je, het is verschrikkelijk.
dit spel is geweldig. omdat het een dagdrankje voor hersenenergie voor ons is, houdt het ons actief en intelligent. ik hou van dit spel
Ik haat het zo erg voor de advertenties, maar ze zijn hetzelfde
😊😊😊😊😍😍😘😘
Een goede vervelingsmoordenaar, het kan vast komen te zitten tussen niveaus.
Deze verdomde game heeft te veel advertenties. advertentie bedelaar
het is een denkspel dat beter is dan andere, zoals ik heb ervaren 🙄 😁😁
Dit spel is logisch en erg leuk spel
Maart daily challenge gaat niet verder dan 24 ofzo? Heeft toch echt 31 dagen...
Ik heb erg genoten van dit spel, maar het is te gemakkelijk omdat ik alle niveaus in 4 dagen heb voltooid. Ik heb dit spel 2 uur op één dag gespeeld
Spel is oké. Het zet je aan het denken, maar de advertenties bij elke poging of fase zijn vervelend.
Te veel advertenties, adware-apps, niet downloaden.
Zeer goede game, je moet de game zeker hebben en de beste ervaring ooit krijgen. Ik heb dit spel keer op keer gespeeld, het is echt heel cool en neem aan.😇🎮
Veel reclame
Het is heel leuk maar soms ook moeilijk
te veel advertenties na elk level
Het spel is leuk, maar het heeft plotseling uit zichzelf besloten om helemaal niet te openen. 🙃 Ik heb de ene dag maar twee niveaus gespeeld en de volgende dag open ik de game, maar hij gaat niet open. Ik probeerde het opnieuw te openen door het te verwijderen en te installeren, maar dat leek ook niet te werken. Het spel gaat gewoon niet open. Ik weet niet of ik de enige ben die dit doormaakt, maar pak dit probleem alstublieft aan en verhelp het.
Te veel advertenties. Telkens als ik ze sluit en het spel opnieuw moet starten, gaat de telefoon eruit. Het niet waard.
Misschien een muziekje erbij doen!!!
Een optie om het geluid uit te zetten.En misschien een donkere modus
Ik hield van dit spel. Het is ook erg rustgevend. Het kan nog beter zijn als je 36 niveaus toevoegt in plaats van 26.
ik kwam iets boven niveau 20 en ik realiseerde me dat er bijna na elk niveau een advertentie is. plus bijna alle niveaus die ik voorbij heb zijn echt gemakkelijk te halen, ik hoefde maar een aanwijzing voor een van hen te gebruiken omdat het een chalanhing was, er zijn VEEL te veel advertenties. het is niet zo'n goed spel, want elke keer als ik terugkom in het spel van een advertentie, moet het opnieuw worden geladen.
Advertenties zijn vervelend..spel is goed
CV
NPLAY: Game Bài Việt Online Kaszinójátékok wehm
geweldig om duim swyping te leren,
Nep spellen
1LINE – One Line with One Touch Galda spēles yuxc
Geweldig en super grappig
Leuk om te spelen, maar te veel advertenties, het is zo irritant.
1LINE – One Line with One Touch Društvene igre lfjm
Maar toen ik Voltooid was, was het niveau niet meer niveau. maar leuk
Ik ben dol op dit spel, maar als het voor 2 spelers of meer is, denk ik dat het leuker zal zijn
1LINE – Una riga con un tocco Da tavolo wgp
We vinden het spel leuk en het is geweldig...👌.......maar...ze r ..veel toevoegingen...in dit spel..dat is het...en het spel is geweldig helemaal niet problemen met het spel.....zeer...goed en,.. wie onze opmerking leest, download deze app....geen probleem